• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Historia i rozwój technologii wtrysku bezpośredniego.

Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było kupić jakikolwiek towar. Teraz każdy konsument jest właściwie objęty przez reklamy oraz artykuły przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą wyłącznie cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z legendarnych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne rodzaju opakowania z logo. Zazwyczaj producenci wypuszczają całą serię takich artykułów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie często pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić wobec tego można czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują także korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Legendarne są także świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

1. Znajdź więcej

2. Znajdź tutaj

Jak działa system kontroli trakcji (ESP) w samochodach.

Categories: Motoryzacja

Comments are closed.